A Generali száznál is több ügyfélszolgálatost foglalkoztat országszerte. Mindegyikük valódi egyéniség, aki profi a munkájában és napi 6-8 órában igyekszik az ügyfelek gondját-baját megoldani, szerződést köt, hitelt jegyez be, kárt rendez, csonttörést fizet ki vagy épp taskboard feladatokat old meg fáradhatatlanul.
Közülük mutatjuk be elsőként Lacit, a 28 éves kisvárdai focidrukkert, aki már 5 éve tevékenykedik az oroszlán szárnyai alatt. Tavaly elnyerte az év ügyfélszolgálatosa címet, jelenleg a Váci úti iroda egyetlen férfi tagjaként szórakoztatja vele egy helyiségben dolgozó tíz hölgyet.
Laci nagy népszerűségnek örvend. Munkatársaival mindig barátságos, de igazán akkor van elemében, ha egyikük kimegy ebédelni vagy a mosdóba. Ilyenkor változatos módszerekkel tör borsot a kolleginák orra alá, majd visszaül az asztalához és nagyokat kacag az eredményen. Legtöbbször beavat a többiek közül is valakit, ilyenkor együtt nevetnek a megtréfált szerencsétlenen.
Laci 5 kedvenc irodai tréfája a következő:
- Egér érzékelőjének leragasztása cellux-szal vagy postittel.
- Asztali telefon gombjának leragasztása, majd pár perc múlva felhívja az adott munkatárs mellékét, aki hiába veszi fel a telefont, az cseng tovább.
- Dátumbélyegző eltekerése: egy-két nappal, de akár évekkel későbbi dátumra is képes elállítani.
- Irodai szék leengedése vagy felemelése a maximumig.
- Egér átállítása balkezessé: ilyenkor még az informatikusok is megjelennek az ügyfélszolgálaton, hogy elhárítsák a „problémát” és új egeret hoznak. Laci ezen napokig is tud kacagni.
Egyik nap elkövette azt a hibát, hogy később ért be a munkahelyére, mert el kellett intéznie valamit. Ez volt a kollégák részéről a Nagy Visszavágás napja. Laci az asztalához ülve azt tapasztalta, hogy a számítógépet bekapcsolta, de sötét maradt a monitor, a forgószéke sámlivá törpült, a kéztámaszok aszimmetrikusan állnak, az egere nem reagál. Mindezt megelőzte néhány frusztráló kamu sms is, melyek szerint, ha nem ér be tíz percen belül, akkor ezt a napot már csak szabadságként tudja elszámoltatni.
Így telnek a napok a Váci úti ügyfélszolgálaton. Az első és legfontosabb szempont természetesen az ügyfelek elégedettsége, de a komoly munka mellett szükség van egy kis szórakozásra is.
A következő postban újabb munkatársat mutatunk be, kattintsatok ránk akkor is!